Avbestilling av time
Kjære kunde!
​
Vi vil med dette informere om at vi har sett oss nødt til å begynne med gebyr dersom en ikke møter til avtalt time, eller en avbestiller seinere en 24-timer før oppsatt tid.
​
Vi har opplevd å si nei til kunder for listene er fulle- men så er det dessverre flere som ikke møter til timen sin. Dermed blir vi stående med åpen tid som vi ikke får fylt opp, og kunder vi må si nei til som ikke får klippet seg. I det siste har vi opplevd mange avbestillinger på kort varsel samt kunder som ikke dukker opp som videre har direkte konsekvens for butikkens inntjening og lønnsomhet.
​
Vi har selvfølgelig forståelse for at uforutsette ting kan dukke opp (alvorlig sykdom i nær familie, vei og trafikk uhell osv). Ved akutt sykdom hadde vi satt stor pris på at alle avbestillinger som gjelder samme dag blir ringt inn når vi åpner (vi åpner hver dag kl 09.00), slik at vi har mulighet til å tilby noen andre denne timen. Dersom vi får inn ny behandling i det tidsrommet, blir det selvsagt ikke sendt noe gebyr.
​
Det blir satt ulike satser/gebyr:
​
Ved «ikke møtt» belastes 100% av behandlingen.
​
Ved «sein avbestilling» belastes 50% av behandlingen.
Ved avbestilling 24t før belastes ikke kunden for noe.
​
Vi ber om forståelse for at dette ble innført, og oppfordrer alle til å avbestille timen i god tid for å unngå gebyrer.
Beste hilsen
​
Edge Barbershop